FullMarkt

  ÜGYFÉLSZOLGÁLAT:
+3630/010-8408

            H.-P.: 9-16-ig

Kategóriák
FullMarkt

  ÜGYFÉLSZOLGÁLAT:
+3630/010-8408

            H.-P.: 9-16-ig

  • Kategóriák
    • Akciók
    • ALKATRÉSZ
    • AUTÓ, MOTOR
    • BARKÁCS, ÉPÍTKEZÉS, FELÚJÍTÁS
    • BORÁSZATI KELLÉKEK
    • HÁZIÁLLAT, KISÁLLAT
    • JÁTÉK
    • KERÉKPÁR
    • KERT
    • OTTHON, HÁZTARTÁS
    • SPORT, SZABADIDŐ
    • Tartozékok
    • ÚJDONSÁGOK
  • AJÁNDÉK WELLNESS UTALVÁNY
  • RÉSZLETFIZETÉS
  • GARANCIA / SZERVIZLISTA
    • HECHT
    • SCHEPPACH, RIWALL Pro , DWT, GTM Professional
    • PALRAM
    • VILLAGER
  • HIBABEJELENTÉS
    • SCHEPPACH, RIWALL, PALRAM, GTM
    • HECHT
    • EGYÉB
  • GY.I.K / HASZNOS INFORMÁCIÓK
  • COFIDIS információk
  • KÉPES VÁSÁRLÓI TÁJÉKOZTATÓ
  • KÖSZÖNJÜK
  1. GY.I.K / HASZNOS INFORMÁCIÓK

GY.I.K / HASZNOS INFORMÁCIÓK

Hogyan tudok megrendelést leadni?
Áruházunkban a Kosárba" gomb segítségével a kiválasztott terméket, vagy termékeket a virtuális bevásárlókosaradba teheted. Ez még nem jelenti, hogy véglegesítetted a megrendelést. A rendelés rögzítéséhez lépj a kosár oldalra, töltsd ki az adataid, válassz szállítási- és fizetésimódot, majd küldd el megrendelésed. El kell fogadnod az általános szerződési feltételeket és az adatkezelési tájékoztatót a megrendelés véglegesítése előtt, ezt egy pipáló négyzet segítségével teheted meg. A megrendelés leadása után automatikus email üzenetben értesítünk. Ez előfordulhat, hogy a kéretlen levél vagy a promóció mappába kerül a levelezőrendszered beállításaitól függően, így kérlek, hogy itt is ellenőrizd. 

Ha nem boldogulsz a megrendelés rögzítésével, bátran keresd fel ügyfélszolgálatunkat munkanapokon 9:00-16:00 között: +3630/0108408

 

Miért nem tudom kosárba tenni a terméket?
Ha nincs kosár gomb az adott terméknél és a termék fotóján is egy kis piros "X"-et látsz, az annyit jelent, hogy a termék átmenetileg nem vásárolható. Ne csüggedj, előfordulhat, hogy még épp nem frissítettük a raktárkészletet. Érdeklődj bátran telefonon a pontos készlet infóért: +3630/0108408

 

Sikerült elküldenem a megrendelésemet?
A sikeres rendelés végén tájékoztat a weboldal és kiírja rendelésed azonosító számát. A megrendelésről minden esetben egy automata visszaigazoló emailt küldünk a megrendelésben rögzített email címre. A visszaigazolás előfordulhat, hogy a kéretlen levelek, vagy a promóció mappába kerül a levelező rendszeredben. Kérlek, hogy ellenőrizd ezeket is. Ha ezek után is bizonytalan vagy, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, hogy utána tudjunk nézni a rendelésnek.

Hogyan tudok fizetni?
Áruházunkban van lehetőség utánvétellel (futárnál), banki átutalással, online bankkártyás fizetéssel, vagy személyes (üzletünkben való) fizetéssel is rögzíteni a megrendelést.

Utánvétel esetén tudsz bankkártyával is fizetni, ez esetben is az utánvételes fizetési módot kell választani. Automatikusan a futárnál lesz a terminál, csak jelezd neki, hogy kártyával fizetnél.

(Egyes termékeknél nincs lehetőség az utánvétel fizetési módot választani, mivel azt olyan szállító cég szállítja, aki nem kezel utánvétet. Ez esetekben a kosár oldalon az utánvétes lehetőség nem választható.)

Személyes átvételre, megtekintésre van lehetőség?
Igen, üzletünk és központi telephelyünk címe: 6775 Kiszombor, József A. u. 11

Kérjük vedd figyelembe, hogy nem minden termékünk található meg a központi raktárunkban, kérjük érdeklődj mielőtt meglátogatnál bennünket!

Mennyi a szállítási idő?
A legtöbb terméket 1-3 munkanap alatt kiszállítjuk neked. Nagy súlyú és/vagy terjedelmes termékekre előfordulhat, hogy 3-5 munkanap a kiszállítási idő

Módosítani vagy törölni szeretném a megrendelésemet. Hogyan tudom ezt megtenni?

Kérünk, hogy mihamarabb (még mielőtt megkapnád a kiszállítási értesítő emailünket) jelezd ügyfélszolgálatunknak a módosítási / törlési igényt.
info@fullmarkt.hu vagy +3630/0108408

 

Sérült a termék, mit tegyek?
Amennyiben a csomagon KÜLSÉRELMI NYOMOKAT találsz, abban az esetben kérd a futárt a helyszínen történő JEGYZŐKÖNYV felvételére és ellenőrizzétek a csomag tartalmát.
Ennek elmulasztása esetén sajnos mi nem tudunk kárigénnyel élni a futárszolgálat felé, a vásárlónak kell a futárcég felé kárigényt benyújtani.
Csak az átvétel során jelzett és jegyzőkönyvezett sérüléseket tudjuk elfogadni.

Ha a kívülről ép csomag átvétele után derül ki, hogy megsérült az áru, kérünk, hogy a hatékony és gyors ügyintézés érdekében töltsd ki az alábbi linken elérhető űrlapot:

https://fullmarkt.hu/spg/764452/HIBABEJELENTES

A bejelentésekre általában 1-2 munkanapon belül visszajelzést küldünk.

 

Hibás a termék, mit tegyek?
Sajnáljuk, hogy hibát tapasztaltál a termékkel kapcsolatban. Kérünk, hogy a hatékony és gyors ügyintézés érdekében töltsd ki az alábbi linken elérhető űrlapot:

https://fullmarkt.hu/spg/764452/HIBABEJELENTES

A panaszod 24 órán belül továbbítjuk az illetékes garanciális ügyintézőnek. Ezt követően általában 1-2 munkanapon belül visszajelzést kapunk és ennek alapján tájékoztatunk a további ügyintézés menetéről.

 

Mit jelent az ajándék wellness utalvány és hogyan kapom meg?

Aphrodite Hotel Zalakaros

Az utalványról bővebben az alábbi linken olvashatsz:

https://fullmarkt.hu/spg/892771/AJANDEK-WELLNESS-UTALVANY

Az utalványt a kollégánk a termék dobozának oldalára rgasztott öntapadós irattasakba helyezi a számlával és a jótállási jeggyel együtt.
Néhány esetben a termék külső raktárból kerül kiszállításra, ilyen esetekben az utalványokat postai úton borítékban küldjük.

 

Ha nem találtad meg a keresett választ, természetesen készséggel állunk rendelkezésedre munkanapokon 9:00-16:00 között emailben (info@fullmarkt.hu) vagy telefonon (+3630/0108408).

Vásárlói fiók
  • Belépés
  • Regisztráció
  • Profilom
  • Kosár
Információk
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Fizetés
  • Szállítás
  • Elérhetőségek
Fodor-Team Kft.
  • 6775 Kiszombor, József Attila u. 11
  • +3630/0108408
  • info@fullmarkt.hu
  • facebook

  • instagram

Iratkozz fel hírlevelünkre!

ÉRTESÜLJ ELSŐKÉNT
KIEMELT AKCIÓINKRÓL

Szeretnéd naprakészen követni legfrissebb híreinket, újdonságainkat és különleges ajánlatainkat? Iratkozz fel hírlevelünkre, és legyél az elsők között, akik értesülnek  új termékeinkről és exkluzív kedvezményeinkről!

Feliratkozás
olcsobbat.hu
argep.hu
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.
cofidis_hu
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
  • Akciók
  • ALKATRÉSZ
  • AUTÓ, MOTOR
  • BARKÁCS, ÉPÍTKEZÉS, FELÚJÍTÁS
  • BORÁSZATI KELLÉKEK
  • HÁZIÁLLAT, KISÁLLAT
  • JÁTÉK
  • KERÉKPÁR
  • KERT
  • OTTHON, HÁZTARTÁS
  • SPORT, SZABADIDŐ
  • Tartozékok
  • ÚJDONSÁGOK
  • AJÁNDÉK WELLNESS UTALVÁNY
  • RÉSZLETFIZETÉS
  • GARANCIA / SZERVIZLISTA
    GARANCIA / SZERVIZLISTA
    • HECHT
    • SCHEPPACH, RIWALL Pro , DWT, GTM Professional
    • PALRAM
    • VILLAGER
  • HIBABEJELENTÉS
    HIBABEJELENTÉS
    • SCHEPPACH, RIWALL, PALRAM, GTM
    • HECHT
    • EGYÉB
  • GY.I.K / HASZNOS INFORMÁCIÓK
  • COFIDIS információk
  • KÉPES VÁSÁRLÓI TÁJÉKOZTATÓ
  • KÖSZÖNJÜK
Belépés
Regisztráció
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.