Hogyan tudok megrendelést leadni?
Áruházunkban a Kosárba" gomb segítségével a kiválasztott terméket, vagy termékeket a virtuális bevásárlókosaradba teheted. Ez még nem jelenti, hogy véglegesítetted a megrendelést. A rendelés rögzítéséhez lépj a kosár oldalra, töltsd ki az adataid, válassz szállítási- és fizetésimódot, majd küldd el megrendelésed. El kell fogadnod az általános szerződési feltételeket és az adatkezelési tájékoztatót a megrendelés véglegesítése előtt, ezt egy pipáló négyzet segítségével teheted meg. A megrendelés leadása után automatikus email üzenetben értesítünk. Ez előfordulhat, hogy a kéretlen levél vagy a promóció mappába kerül a levelezőrendszered beállításaitól függően, így kérlek, hogy itt is ellenőrizd.
Ha nem boldogulsz a megrendelés rögzítésével, bátran keresd fel ügyfélszolgálatunkat munkanapokon 9:00-16:00 között: +3630/0108408
Miért nem tudom kosárba tenni a terméket?
Ha nincs kosár gomb az adott terméknél és a termék fotóján is egy kis piros "X"-et látsz, az annyit jelent, hogy a termék átmenetileg nem vásárolható. Ne csüggedj, előfordulhat, hogy még épp nem frissítettük a raktárkészletet. Érdeklődj bátran telefonon a pontos készlet infóért: +3630/0108408
Sikerült elküldenem a megrendelésemet?
A sikeres rendelés végén tájékoztat a weboldal és kiírja rendelésed azonosító számát. A megrendelésről minden esetben egy automata visszaigazoló emailt küldünk a megrendelésben rögzített email címre. A visszaigazolás előfordulhat, hogy a kéretlen levelek, vagy a promóció mappába kerül a levelező rendszeredben. Kérlek, hogy ellenőrizd ezeket is. Ha ezek után is bizonytalan vagy, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, hogy utána tudjunk nézni a rendelésnek.
Hogyan tudok fizetni?
Áruházunkban van lehetőség utánvétellel (futárnál), banki átutalással, online bankkártyás fizetéssel, vagy személyes (üzletünkben való) fizetéssel is rögzíteni a megrendelést.
Utánvétel esetén tudsz bankkártyával is fizetni, ez esetben is az utánvételes fizetési módot kell választani. Automatikusan a futárnál lesz a terminál, csak jelezd neki, hogy kártyával fizetnél.
(Egyes termékeknél nincs lehetőség az utánvétel fizetési módot választani, mivel azt olyan szállító cég szállítja, aki nem kezel utánvétet. Ez esetekben a kosár oldalon az utánvétes lehetőség nem választható.)
Személyes átvételre, megtekintésre van lehetőség?
Igen, üzletünk és központi telephelyünk címe: 6775 Kiszombor, József A. u. 11
Kérjük vedd figyelembe, hogy nem minden termékünk található meg a központi raktárunkban, kérjük érdeklődj mielőtt meglátogatnál bennünket!
Mennyi a szállítási idő?
A legtöbb terméket 1-3 munkanap alatt kiszállítjuk neked. Nagy súlyú és/vagy terjedelmes termékekre előfordulhat, hogy 3-5 munkanap a kiszállítási idő
Módosítani vagy törölni szeretném a megrendelésemet. Hogyan tudom ezt megtenni?
Kérünk, hogy mihamarabb (még mielőtt megkapnád a kiszállítási értesítő emailünket) jelezd ügyfélszolgálatunknak a módosítási / törlési igényt.
info@fullmarkt.hu vagy +3630/0108408
Sérült a termék, mit tegyek?
Amennyiben a csomagon KÜLSÉRELMI NYOMOKAT találsz, abban az esetben kérd a futárt a helyszínen történő JEGYZŐKÖNYV felvételére és ellenőrizzétek a csomag tartalmát.
Ennek elmulasztása esetén sajnos mi nem tudunk kárigénnyel élni a futárszolgálat felé, a vásárlónak kell a futárcég felé kárigényt benyújtani.
Csak az átvétel során jelzett és jegyzőkönyvezett sérüléseket tudjuk elfogadni.
Ha a kívülről ép csomag átvétele után derül ki, hogy megsérült az áru, kérünk, hogy a hatékony és gyors ügyintézés érdekében töltsd ki az alábbi linken elérhető űrlapot:
https://fullmarkt.hu/spg/764452/HIBABEJELENTES
A bejelentésekre általában 1-2 munkanapon belül visszajelzést küldünk.
Hibás a termék, mit tegyek?
Sajnáljuk, hogy hibát tapasztaltál a termékkel kapcsolatban. Kérünk, hogy a hatékony és gyors ügyintézés érdekében töltsd ki az alábbi linken elérhető űrlapot:
https://fullmarkt.hu/spg/764452/HIBABEJELENTES
A panaszod 24 órán belül továbbítjuk az illetékes garanciális ügyintézőnek. Ezt követően általában 1-2 munkanapon belül visszajelzést kapunk és ennek alapján tájékoztatunk a további ügyintézés menetéről.
Mit jelent az ajándék wellness utalvány és hogyan kapom meg?
Az utalványról bővebben az alábbi linken olvashatsz:
https://fullmarkt.hu/spg/892771/AJANDEK-WELLNESS-UTALVANY
Az utalványt a kollégánk a termék dobozának oldalára rgasztott öntapadós irattasakba helyezi a számlával és a jótállási jeggyel együtt.
Néhány esetben a termék külső raktárból kerül kiszállításra, ilyen esetekben az utalványokat postai úton borítékban küldjük.
Ha nem találtad meg a keresett választ, természetesen készséggel állunk rendelkezésedre munkanapokon 9:00-16:00 között emailben (info@fullmarkt.hu) vagy telefonon (+3630/0108408).